Här hittar du information om hur du som förtroendevald kan beställa inbjudningar och utskick i form av e-post, sms och vykort. Vi lägger även upp aktiviteter i kalendern här på webbplatsen.

Till sidomenyn

Så gör du för att beställa utskick

Det är endast förtroendevalda (styrelseledamöter) som kan beställa utskick och därför krävs det att du är inloggad för att komma vidare.

På sidan Mina uppdrag hittar du knappen "Beställ utskick". Klicka på den för att komma till beställningsformuläret. 

Mina uppdrag
Till sidomenyn

Digitala möten

Om du vill hålla en digital aktivitet så måste du ange beställningen att du behöver en Teams-länk/telefonnummer till er aktivitet.

Om du behöver hålla ett Teams-möte endast för styrelsen (det vill säga att inte alla medlemmar ska bjudas in) så mejlar du din beställning till inbjudan@lrf.se och anger vilken avdelning det gäller och datum för mötet.

Till sidomenyn Till sidomenyn

Kontakt

Våra telefontider är vardagar klockan 09.00-12.00*
Telefon: 010-184 40 65
E-post: inbjudan@lrf.se

*Röda dagar - stängt

Några gånger om året håller vi också stängt för utbildning och verksamhetsutveckling. Tänk därför på att alltid göra din beställning i så god tid som möjligt!